Monday, October 10, 2011

Enma Ai Cosplay Make Up Tutorial

This is a simple make up for Enma Ai cosplay make up tutorial  (///∇//) , Haloween is coming and don't forget to watch the video till the end. There's me as Enma Ai in action (puahahahha) and I hope you like this tutorial, and for someone who requested it to me I hope this video helps you dear. ^-^





♔ Products I'm using ♔
♥ Face
. SANA Maiko Han Base
. SANA Maiko Han Foundation
. ZA Skin beauty Two way foundation

♥ Eyes
. La Tulipe eyeshadow base
. VoV single eyeshadow *Gray
. Maybelline hyper sharp liner
. Majolica Majorca lash expander
. Majolica Majorca cream eyeliner
. Etude house eyeglow


♥ Lips
. Etude house dear darling tint 01


♥ Bronzer & Highlighter
. from NYX Haute Jersey Leopard couture
. LJ 12 color eyeshadow


-------------------
And anyone know Hunter X Hunter?? They've released a new remake anime now!!! It's already on episode 2~ Aww i'm so happy, finally the manga is has a progress too. I can't wait. This is a new Kurapika shot from the new release anime.





And if you're watching Fairy Tail, it's already on 100 episode!! cool~! I have so many anime to download today, hoho I'm so happy~ Have a nice day ladies!!~~(≧∇≦)/

45 comments:

Stephanie Nangoi said...

Len, where did you usually buy your wigs??

miharu jhulie said...

comiiiii akhirnya seremmm ahh -__-" ekspresi enma nya dapet amat OMG ! haha nice2 double like dahh !!
 

Chloe Lum said...

i love the final look and your contacts are soo cool! :3

Severus Love said...

leniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............arggg.....merinding aku nton endingnya...T_T
but great job beibh~~

♔cominica♔ said...

hmm, tempatnya beda2, rata2 aku beli di fb, ada yg di bawain dr taiwan juga :D
emang kamu mau beli wig ky apa?

♔cominica♔ said...

hahah serem ya? gw edit pas malem2 mrinding dikit D:
thanks yaaa :)

♔cominica♔ said...

thank you chloe :)

♔cominica♔ said...

haha mrinding dikit gpp lah, lol btw makasih yaaa :)

Miaojuan said...

Huaa~ I want to rewatch HunterxHunter nowss :DD Kurapika is so coooolll XDXD~
Cospplay again Jie!! :DD

kawaiinaomi said...

kereen bgt enma ai nya mirip loh ^^

Banny said...

Nice look!

aiMee Bunbun said...

about the remake im not quite ready to watch it, i dont know why hehehe ;P
nice tutorial ;)
http://amz88.blogspot.com/

Ontomywardrobe said...

lovely blog!

there is a SKULL RING GIVEAWAY ON MY BLog
if u want join it!
kisses, Irene

http://ontomywardrobe.blogspot.com/

Mio *v* said...

I love your Blog! *w*
Ohhhh what a nice wig (*_*)v
Hell Girl is ab cool Anime *;___;*

Lina Kim ♥ said...

YAY FOR HUNTER X HUNTER!~ omg I've been a fan of KURAPIKA for more than 8 years now!! 

shinyprettythings said...

ooohhh what a cool tutorial!! thanks for taking the time to film it :D xx

Yago Richelly said...

Hey, I loved the your blog! I'm following you and enjoy the blog!great post!visit, enjoy and follow my blog - http://www.taonic.com.br/I await you there!Hugs from Brazil! ;)

Nancy said...

I loved Enma Ai! Jigoku Shoujo was such an awesome anime! You look so adorable as her ^_^

Severus Love said...

hahaha..itu bahasa jepang yg kamu bisikin apa tuh artinya?
enma tuh siapa siih? seperti dewi kematian gtu ya..serem...

elrica - said...

OMG!!! i found u are very cute!!!!!!

Princess Momoy said...

momoy back after the vacation 
so great can see ur real (not really real) face!
love sana product. love ur make up
love all...
u so good in make up !

margylove said...

wiiii!!! keren loh editannya sayyy *o* make-upnya ngeri abisss.... beneran kek emma -__-" sereemm.. sereemmm.... apalagi endingnya sama backsoundya mendukung.
ajarin editt sayyy XD aku ga bs edit sebagus dirimu >.<
btw wig, bagusan mana say? kyoto wig apa sizuka ya? aku pengen belii, pengeenn... XD any recommended seller? :D

♔cominica♔ said...

haha translate tan nya agak ane sih, kira2 yah artinya, kamu mau coba mati? atau mau coba mati? gitu kira2, hehe
hmm itu dr anime, klo di jelasin panjang, kynya aku da pna post tentang enma di cosplay, hehe :D yah dia dibilangnya hell girl sih, dia bawa psen kbencian dr org trus bawa tu org ke neraka.hehe

♔cominica♔ said...

you should watch it, it's like the manga, hehe :D yeahhhh so cool!!!! XD
ahahhaha I will :D

♔cominica♔ said...

thanks, I'll check it out later :D

♔cominica♔ said...

hey, thank you :D i love hell girl too ::)

♔cominica♔ said...

hahahaha me too! I already love it since it first aired XD

♔cominica♔ said...

thank you, >.<
you'r welcome :D

♔cominica♔ said...

thank you, okay I'll check it out later, I cant online for a longer time now :)

♔cominica♔ said...

I love her too :D
yayy, thank youuu :3

♔cominica♔ said...

hey! Thanks >.<

♔cominica♔ said...

wow! vacation! *w*
haha thank you momoy, I hope we can meet one day :D

♔cominica♔ said...

aa, makasiii :)
hmm itu aku juga coba2 ndiri di adobe premiere, hmm kynya musti ajarin langsung soalnya aku kadang juga suka lupa D:(
waa aku blom pna coba dua2nya pernahnya beli di kitcha shop say :D

margylove said...

aku kepingin bgt pny 1 wig pendek (bob gt) 1 lagi yang panjaaaanggg bgt *o* (obssesi wanita) tapi takut ga bgs :(
btw ini beneran keren, kostumnya juga okeeeeeeee! XD cosplayer sihh fufufuu.. bsk2 bikin itu say, chobbitss XD

ayu said...

i am watching the 2011 hunter x hunter..(though..i still believe the original anime version is better..i dont want to spoil it for you if you havent watched the 2 released eps yet..but if you can still recall the events in the hunter x hunter..you can clearly see the difference

Skinny_Love said...

omg you really are adorable! T3T i can't stop staring at your cuteness on that video >3< lovely make up ^^
Keep in touch :3 * Sofia

♔cominica♔ said...

of course I already saw it! haha hmm I think both of them is great, but still I like the 1st one, im not sure you have read the manga or not, because the remake one story is exactly like the manga. dun worry i know the difference

♔cominica♔ said...

oh? thank you~~ >.<
keep in touch <3

♔cominica♔ said...

ahahahahahhaha hmm ya emang sih, aku ada 1 wig yg curly warna item panjang, ku pake kurang bagus T.T huhu jd nganggur, hehe ah makasih yaaa >.< haha gak terlalu suka chobitsss XD

ayu said...

ooohh....i see..it was unbelievable to know that the 2011 version is much closer to the manga.i didnt know that actually..thanks for the info.

btw..if you arent busy, drop by @ my blog ^^

Catra Anantya Paramita said...

Awalnya nonton this video i'm thinking,"You are really cute...."
Tapi pas udah jadi, "I'm afraiiiidd with your red contact lens..." hehehehhee

♔cominica♔ said...

hahahaha >__<

♔cominica♔ said...

okaaaaayyyy, please be patient :D

Karina Dinda Rachmawati said...

Senangnya bisa ngeliat tutorial lagi di blog kamu, yay! ^^

adhella subalie said...

nyeremin >.<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...