Monday, June 29, 2009

Haul and FOTD





Hi Everyone~~
How was ur weekend??
I went to karaoke with my chilhood friends at Happy Puppy last saturday~
It was so fuunnn~
I haven't met them for a long time!!
They were my chilhood friends,
we were together since we were a baby!!



lol~
Miss that time somuch!

And i've did a FOTD based on uljjang style~
Actually, it's a korean trends that means
"Good Faces"
Both girl and boy, could means pretty a
nd handsome faces

So this was my FOTD that day~
(warning! bunch of picture()


The outfit, with my friend~




What i used:

Face
Loreal
WP Lotion SPF 15
Missha PC #21
EM Olive Fair
EGM High Deff Pro
EGM Blush "Medium Rose"
EGM "Tonga"

Eyes
Petroleum Jelly
EGM Blush Medium Rose
Revlon Chocolate Bar
Sari ayu
merak kasmaran "violet"
Maybelline Unstoppable curly E/L
VoV Goodbye Eyepender Liquid Eyeliner
Maybelline Hypercurl Mascara

Lips
Laneige fresh pink gloss





Here's few picture of our craziness :p












And my lastest haul

New Jar and bottle~



Snack time!!!!!




Finally, Starlight Glow has coming~~~






That's it!
Thanks for reading~

xoxo

cL

7 comments:

Ai said...

looks soo much fun! karaoke is fun, eh? hahahaha woow simple yet bener2 uzzlang isn't it? lupa sih namanya juga hehehehe nice wing ;)

fleurrainy said...

yeepp, so fun~~
haha
xD
the make up is really simple~
yes, ppl called it uljjang look~
lol
thanksss~

creamy said...

bajunya lucuuuuu bangetttttt.... :D
btw si tonga akirnya kepake juga.. buat apa tuh??

fleurrainy said...

buat shading idung, wakakka
awalnya doank kliatan lama" keapus gara" gue kringetan :D
cpdehhh~
T-T

iah lucu yah, itu baju ptama yg gue pake pas mau ktmu cowo gue buat pertama kalinya~
wkakaka :p

creamymilk said...

lucu banget sih tuh baju..berarti udah berapa taon yg lalu punya yah?
kalo baju yg pertama kali gw pake buat ketemu cowo gw udah ga muat.. T_T segitu drastisnya kegendutan gw.. hihihi.. :p montok abis deh kalo gw pake tuh baju.. kyaaaa... :P

btw eyeliner fave lo VoV yah?
kok kayaknya sering amat liat lo pake VoV

fleurrainy said...

iah itu beli pas mau ktmu cowo gue~
taon lalu sih krim~
wakakka
:D
gue liat bjunya lucu gtuuu~

yah emg lo ptama ktmu cowo lo kapaan?
gue kan baru staon, klo dah tambah gendut drastis serem juga dalem staun gitu loh~
>.<

hehe
iah VoV, abis gag pna smudge pake itu sih, waterproof abis~
gag pna bleberan pake itu lgi~
tpi dah mau abis nih skrg e/l nya~
huhu
cuman 1 yg gue gag suka yah, agag" pedes di mata~
tpi pas masih basah aja, klo dah kering dah ngga~
:D

Ai said...

looks soo much fun! karaoke is fun, eh? hahahaha woow simple yet bener2 uzzlang isn't it? lupa sih namanya juga hehehehe nice wing ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...