Tuesday, July 26, 2011

(FAIL)Look : inspired by Christina Aguilera

I reeaaaallly want to make this look loong time ago! But I was not confident back then, coz I love X-tina so much and afraid I'll RUIN her look and yeah I do!

So, with my not-so-good make up skill, I try to make by looked at her picture on burlesque ,he he

She has supa Gorgeous eyes! Lips and everything >‿<

And I want to do her make up, well I tried! It was so hard, yeah since my eyes is small and you know lah asian eyes.
┌( ಠ_ಠ)┘~~┌( ಠ_ಠ)┘

I don't have a deep eyelid like her, but in this look I don't use an eye glue. I'm kinda proud because i just poked my eyes few times and there's slightly eyelid on my eyes, woohoooo ^-^

How I poked my eyes?? I swear you don't wanna know! ⊙▽⊙

So, this is my look, okay I'm not trying to copy her pleasee?? And it's not even close either twf -.- It just an inspiration, yeah If only you read what I write just now ≧△≦

wtf with this expression -.-"

better?


no, no FAIL


okay, enough!


HAH! So what do you think?
I need a honest opinion, lol, I know my face a bit weird, lolll 8''D
Actually I like red lips, I feel sexy when wear red lips <-- wtf? XDDDDDDDDD

Thanks for reading by the way~ ^o^)v

And here's zoom to my sister and my eye make up on latest cosplay
event :D


actress eyelashes falsies (from japan)
geo nudy blue
etude proof 10 eyeliner


daiso's falsies (bought in singapore)
etude proof 10 eyeliner
mad gel liner blackout

*till next post!

31 comments:

PopBlush said...

Oh my gosh- I LOVE red lips on you! I don't think its a failed look at all~!!

growuplolita said...

sexy red lipssss *___*

I like how the smokey eyes are...how should I say this...done cleanly? Cuz there are some people who do it in a messy way which, for me, doesn't really suit every face out there.  But this look definitely suits you! XD And how are the Daiso lashes? I wish we had them in our local Daiso! :D

♔cominica ai♔ said...

awww thanksss *touched*, i'm not really confident with this look though >.<

♔cominica ai♔ said...

thank you~ :D

Yeah, I try to make it suits my face coz my eyes is small and i'm afraid my eyes will look more smaller >.<
I'll capture my Daiso lashes and post it next, so you can find it at your local Daiso :D

Miaojuan said...

That't not failed Jie! It's beautiful and matureeee :DD I like mature style!! XD

♔cominica ai♔ said...

thank youuuu, :D *HUGS*

sugar sugar said...

very pretty! i think what you did looks great on you. :) so you didn't fail. you just found out something that works for you! =)

Eleanor said...

Bambi lenses look good on you! :D

♔cominica ai♔ said...

thank you:)

pat.hannibal.black said...

OMG!! SEXY cosplay with Crhtistina Aguilera so sexy!! :D <3 

Cynthia Loh said...

Awesome Christina Aguilera look!! You got a new follower :))

Amyboo said...

It doesn't look bad at all and your poses are so cute! :)
Red lips make me feel really confident too haha. They kind of make me feel more bold and encouraged!

♔cominica ai♔ said...

wow! thank you so much dearr, you've made my day! :D

♔cominica ai♔ said...

thanks pat dear! :D

♔cominica ai♔ said...

thank you :D, i'll follow you back ~

♔cominica ai♔ said...

oh really? thank youuu~
I love red lips too,but here in my country if you wear something like this ppl will starring at you like O____O <--wtf,lol

Jane said...

totally not a fail look! it looks sooooo good on you!!!! ^^

pinkbuble said...

Its not that bad tho..:)

♔cominica ai♔ said...

thank youuuuuu :D

Anita said...

This look looks great on you! Keep it up girl :)

Drop by my blog! I'd love to hear from you

anitabonitat.blogspot.com

Anita

♔cominica ai♔ said...

thank you, I'll visit back :))

pinkbuble said...

Its not that bad tho..:)

Nancy said...

YOu look sooo fabulous! I love both yours and your sisters lenses!~ I love the grey color!

♔cominica ai♔ said...

thanks nancy~ lol :D

carryna pratiwi said...

I think it looks nice, not fail at all.. Especially the eyes + gorgeous red lips, so lovely!

Huynh said...

Not a fail :] You look great.

♥JoJo cappucinn♥ said...

disini keliatan agak chubby >.< need more shading :D

♔cominica♔ said...

thanks darling :D

♔cominica♔ said...

lol, I AM Chubby T______T , huhuhu mukaku emang chubby banget makanya pas bkin look ini stress, pdhal IRL shadingnya uda twebel skali o_O thanks sarannyaa yaa

♔cominica♔ said...

oiaa, pleeaaase next time give ur link yaa, biar aku bisa visit balik :D

♔cominica♔ said...

Thanksssss beby :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...