Tuesday, June 16, 2009

Haul and Last weekend



Geezzhhh
Lately, i update my blog again... well kinda busy now :(
Last saturday, i went to the Mall with my sister.
Actually, we just want to buy a few mini jars,
curly roll(ppl says 'sosis roll') and a pouch to place my skin care~

Every week, i need to move in and move out from my
houses @Regency and @Lippo Village~
Well, we'll move in to LV in August perhaps :D.
So, i need a pouch to place all my stuff there =.=
or it'll be so messy.

And i found a really cute and cheap jars!
It's only 4.900 idr for the small jar and
5.900 for the big jar~
I think I rather bought this than a ordinary white jar.



and this is only 18.000 idr

Then we went to j.co and bought a fro.yo~
I bought the medium size and they give me 1 more free topings~
The topping's are blueberry, longan and chocoflakes.
I didn't like the chocoflakes~
Blueberry and longan were my favorite all the time.


And of course!
We did take a picture~ :p





Have a nice day laddies!

xoxo

cL

7 comments:

letmethink's said...

Jarnya lucu2...
beli dimanaaaaa????

fleurrainy said...

bli di missy7 nggy~
hahaha
hari itu gue masuk bbrapa tempet n nemu ini yg paling murah n lucuuu~
wwkwk
biasa gue maunya yg paling murah :p

mayan buat tempet sample" gue ntar ^^

letmethink's said...

iya murah bangett..lucu pula..
gw malah ngga punya jar,
pdhl eg ama tss bntr lg dtg..hihihi
di guardian gw agak2 miris mau beli..hahaha

fleurrainy said...

hahaha ea, dah gitu jar nya agag geje~
gue dlu pna beli di watson yg keq kaca gitu~
mewah sih tapi muwahal~
ahahah
xD
mending yg ini dah lucu murah pulakk

CreamyMilk said...

imut banget tuh jar.. ^.^
ada apa aja sih?
gw ga gt suka kero2pi soalnya.. :D

fleurrainy said...

mmmm~
tgantung sih krim, klo pas gue di missy 7 itu cuman ada yg klinci ini sama keroppi~
gue juga gag bgitu suka, tpi lucu juga jdi gue embat aja deh~
hari itu gue ama ade gue borong jar" yg dsono~
abis tinggal dikit sih~^^

klo dtmpt laen ada yg macem" sih~
harganya bervariasi juga :D

fleurrainy said...

mmmm~
tgantung sih krim, klo pas gue di missy 7 itu cuman ada yg klinci ini sama keroppi~
gue juga gag bgitu suka, tpi lucu juga jdi gue embat aja deh~
hari itu gue ama ade gue borong jar" yg dsono~
abis tinggal dikit sih~^^

klo dtmpt laen ada yg macem" sih~
harganya bervariasi juga :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...