Sunday, April 29, 2012

Lancome Blush Subtil Rose in Rose Melba

Pink, is the most color I have for a blush. I rarely use peach color on my make up  and I don't know why XD, maybe because I think Peach color is less cuter than PINK. But, I think Peach is a really fresh and sweet color. I'm happy because the Lancome staff send me this color to try because I don't have many peach-rose color blush on. I'm so lucky because I can try this blush on! Thank you Lancome ^0^



Even though I always love a cute packaging, I think Lancome packaging is not bad too, it look elegant and feminine! Really look like high-end brand company.lol



Oh yeah, I got the blush without the case >__<, the Lancome staff was already apologize for it. Okay la, who care about the case when you see the pretty blush right in front of your eyes? XD HAHA. I can't complain!



Rose Melba! Don't you think I got a really pretty color?? *W* Rose mix with peach tone, I like how they mix the color together in this palette.


The blush has 4 colors on 1 palette. I give a number to the palette so you can see more easier when it comes to the swatches.



No.1 is supposed to be a highlighter, the texture is really smooth and the glow isn't over and make my skin like a disco ball. LOL
No.2 is a rose pink shade, really sweet and soft.
No.3 is a soft peach shade, it has a natural glow when applied individually.
No.4 is a coral orange shade with a glitter/shimmer on it. Can be use for contouring.



I seriously love this all the colors on this palette.




♔ LIKE ♔
✩ Subtle and pigmented color
✩ Got 4 colors for mix and create a 3D glowy cheek
✩ Preeetty color *w*, I feel like a lady when using this blush wtf XD
✩ Natural and soft finish

♔ DISLIKE ♔
✩ Need sometimes to build the color because it's really subtle
✩ Pricey T___T

PRICE :: 480.000 idr (almost got a shock when see the price, so expensive T__T ).

I think I'll never get a blush with such expensive price, except If I'm getting RICH someday, Hahahaha *W*. I must work hard then! LOL. 
Have you tried this blush from Lancome? Do you interested in it?

Btw. please support my facebook page for my upcoming clothing line HERE. Thank youuu so muchhhhhh~!

Thanks for reading~! Have a lovely weekend ^O^/

10 comments:

THT Christina said...

Those are really lovely and feminine colors :D

tht-christina.blogspot.com

Rinny said...

The colors in this are really pretty! I haven't tried any of Lancome's makeup before :)

Cassandrapamela said...

I also think Lancome blushes are a bit overpriced. They're nice of course, but I dont think it's worth so much money :/

joyce15_4 said...

Haha~ I agree, it's so expensive! >U<
But the colours really are very sweet and feminine and pretty! ^3^
It looks so nice!

( www.carefreecentral.blogspot.com )

Kumiko Mae said...

That looks so pretty!

Karina Dinda Rachmawati said...

Nice color tapi mahal bangeeeeeet ><

Cheers,Karina Dinda R. ♥BLOG | TWITTER | SHOP

Liz Chewy said...

I haven't tried any Lancome blushes before. The next time I go shopping I must go check out these blushes.

xoxo
Lizzo

chewylove.blogspot.com

Sashi said...

wonderful color ^. ^ i like it

Simplejoysbkk said...

Love the colors, it's a really pretty blush :)

Sharlynn said...

I love the shades and the pinkiness of the blush!  But YIKES expensive eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...